Vilken färg har själen älskling?

Idag så åkte solglasögonen på kan jag säga. Världens finaste väder var det och jag var överlycklig, trots att det blåste kallt. Jag blev heeelt fylld av längtan efter massa saker när jag tog min promenix ifrån jobbet förut. Nått som står högst på listan är självklart konserter/fesivaler, sommaren och USA.
En kent konsert blir av den 22:a mars i Örebro, och i april så ska jag följa med pappa på Mark Knopfler, för det var ju trotsallt en julklapp ifrån mig till honom. Och för att han ska slippa åka ensam så följer jag med och lyssnar på musik ifrån den gamla goda tiden när man var liten och åkte på semester. Då spelades det alltid Dire Straits i bilen och hela familjen sjöng med. Haha! Vi var sålda. Han är grym iaf, den där Mark.

Jag har shoppat en massa saker för att ladda upp inför våren! Whey. Två par skor, vårjacka, linnen, klänning, stor t-shirt, underkläder (som jag iofs inte kommer visa för hela stan, även fast det är inne med att låta det synas under kläderna. Suck!), knästrumpor, ögonskuggor, örhängen, skivor och hårprodukter. MED MERA!


Nu ska jag fixa nudlar och luta mig tillbaka en stund. FINNS det nått bättre än att vila på maten? Nej, jag tror inte det.

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, jag tänker massor på att ni kommer komma hit nån gång. Fan vad kul det ska bli!

Herre vad sugen jag blev på nudlar nu förresten-.- Vi hörs på söndag sötis!

2008-03-06 @ 03:19:20
Postat av: Johanna

Vad härligt att du fått jobb igen då Sofie. Jag har med fått det, som vikarie på ett dagis. Heelmysigt! :)

2008-03-10 @ 17:41:51
URL: http://joycebubblar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0