En helg är över...igen.

Helgen har varit jättelugn och jätteskön. I fredags jobbade jag som vanligt, lunchade med Carro på Paris och slutade aldeles för tidigt ifrån jobbet. På kvällen så blev det en promenix med Kristin och hennes hund borta vid Sandviken. Gött var det!
Lördagen kom och då var det en sån där liten släktmiddag som gällde... Efter fyra timmar så tyckte vi att det fick vara nog, så åkte vi iväg till pappa och glassade i solen, kollade på hockeyn och hämtade brorsan i kristinehamn mitt i natten.
Idag var det en underbar söndag med sovmorgon enda tills klockan tolv och det kan ha berott på att pappa snarkade nått så förbannat att väggarna vibrerade inatt :/ Menmen, jag överlevde iallafall.

Jag ser redan fram emot nästa helg och jag vet inte varför eftersom att jag inte har ett skit planerat. Förhoppningsvis så är någon sugen på öl (Kristin?) och förhoppningsvis så är någon hemma ifrån Skottland. Vi får se vad som händer och fötter. Den var gammal!

Skicka bra musik om ni har, för jag har ingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0