En snabbis

Här kommer en uppdatering endast för mosan. Haha! Det blir en snabb sådan då jag är lite stressad.. Kom precis hem ifrån stan med Kristin. Det blev en skapligt snabb runda bara för att det var en jävla marknad där nere som vi inte ville gå igenom. Så nu sitter jag här och funderar på lämpliga kläder till käket hos malin med alla finfina tjejer.
Med en mätt mage ska jag sen rusa hemåt för att duscha och göra mig iordning, sen snabbt som fan bort till bråten på förfest. Det blir nog en bra dag/kväll det här. Statt känns sådär just nu men det känns säkert bättre efter några öl sen ska ni se.

Ses hörni!

 
Tack Jossan, jag är fanimig kär!

Kommentarer
Postat av: m0a

haha! Bra jobbat Bonita :) ha så kul
ikväll :P

2008-05-03 @ 17:26:43
URL: http://m0a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0