Fula onsdag

Allt är bra, känns det som iallafall. Men ibland tvivlar jag som fan. Det är upp och nergångar hela tiden och det tar på krafterna. Nu vill jag bara dra iväg nånstans, långt bort och stanna där tills allt känns som det ska igen. Det är precis som att jag inte hinner tänka här hemma, bleh. Semester kan jag nästan glömma. Har endast en vecka i juni och en i augusti. Schemat på H&M får jag förhoppningsvis imorgon så då får vi se ifall jag kan jubla eller inte. Troligtvis inte men vi får se. Det ska bli skönt att byta lite sysslor när det gäller jobb iallafall...

Idag är jag hemma med en ond hals, ond mage och ett trött huvud. Ingen feber idag och det känns kanon. Skuttskutt! Till helgen blir det säkerligen lugnt för jag är inte värst pepp på fäst ("äre fäst så tar jag hälst en öl"), så jag åker förmodligen upp till pappa och ligger och glassar i solen heela helgen. Kan nog inte bli bättre.

Igårkväll så fick jag ett Oasis ryck. Och när jag lyssnar på dom så tänker jag på Sandra som jag inte träffat på länge nu. Det är tomt och jag saknar dig snuttis!

Nu har jag precis beställt ett armband ifrån cocoo, som jag hoppas passar fint. Så nu är min dag räddad eller nått.
Vi ses och hörs...
Tjing!

Kommentarer
Postat av: m0a

Det låter kalas tycker jag :) oj det var mycket ledig du får isommar :/

2008-05-28 @ 22:48:29
URL: http://m0a.blogg.se
Postat av: Johanna

Hej Sofie. Är det bra med dig? Längesen sist nu.
Har du fått jobb på H&M alltså? Här i stan eller? :)Kram

2008-05-29 @ 17:28:28
URL: http://joycebubblar.blogg.se
Postat av: Sandra

Åh, vilket sorgligt inlägg. Haha. Thelandercitatet, oasis. Usch vad jag saknar er! Men nu har jag snart varit här i fem jävla månader. Helt sjukt vad fort det går egentligen. Snart halva året.

Puss på dig, reservsnuttis, haha

2008-05-29 @ 18:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0